• 24 uur per dag online bestellen
  • Veilig betalen met iDeal
  • Grote collectie
  • Winkel 6 dagen per week geopend

Vragen? Bel ons gerust op (0)182 78 63 38

Horloge ter reparatie opsturen

Horloge ter reparatie opsturen

Heeft u een horloge ter reparatie en wilt u deze graag bij ons laten repareren? Dat is mogelijk. Als u ver weg woont, kunt u ervoor kiezen om uw horloge ter reparatie naar ons op te sturen. We geven u hier graag meer informatie over.

Hoe kan ik mijn horloge opsturen?

U kunt uw horloge via elke bezorgdienst naar ons opsturen (PostNL, DHL, DPD of UPS). We adviseren u het horloge goed in te pakken met extra beveiliging aan de binnenkant, zoals krantensnippers of bubbeltjesplastic. Zo weet u zeker dat uw horloge heelhuids bij ons aankomt.

 

Daarnaast adviseren we u het horloge verzekerd en aangetekend naar ons op te sturen. U ontvangt dan een track en trace code waarmee u uw pakket kunt volgen. U weet dan dus ook precies of en wanneer het pakket bij ons is aangekomen.

Informatie toevoegen aan pakket

Als u uw horloge ter reparatie naar ons opstuurt, is het belangrijk dat u informatie in het pakket toevoegt waarbij u aangeeft wie u bent, hoe we u kunnen bereiken en wat voor reparatie er uitgevoerd moet worden aan uw horloge. Dit is erg belangrijk. Zonder deze informatie weten we namelijk niet waar het pakket retour naar gestuurd moet worden en wat er aan het horloge gerepareerd moet worden. 

Voeg de volgende informatie toe aan uw pakket:

  • Naam

  • Adresgegevens: adres, postcode, plaats

  • Telefoonnummer

  • E-mailadres

  • Datum dat u het horloge heeft verstuurd

  • Reden van de reparatie

Welke horloge reparaties voeren wij uit?

Horloge loopt niet meer (goed)

Horlogeband reparaties

Horlogeglas reparaties

Waterdichtheid

Pinnen, Pennen en Schroeven

Schoonmaken

Overige reparaties

Kosten horloge reparatie - Prijsopgave

Afhankelijk van het soort reparatie dat u uit wilt laten voeren wordt er een prijsopgave voor uw horlogereparatie gemaakt. Maximaal 2 weken na ontvangst van uw pakket ontvangt u van onze horlogemaker een prijsopgave per e-mail. Wij verzoeken u deze e-mail met “akkoord” of “niet akkoord” te beantwoorden. Heeft u vragen aan onze horlogemaker, vragen wij u deze in dezelfde e-mail te stellen. Bij telefonisch contact kan het zijn dat onze winkelmedewerker u niet bij alle technische vragen kan helpen. Nadat u “akkoord” heeft gegeven per e-mail zullen wij met de reparatie van uw horloge beginnen. De gemiddelde reparatietijd zal dan van start gaan.

Als u geen akkoord geeft op de prijsopgave sturen we u het horloge ongerepareerd weer terug.

Wij versturen elk horloge als pakket verzekerd en aangetekend met PostNL. De kosten hiervoor bedragen €8,70 per pakket. Deze kosten worden meegenomen in de prijsopgave. U dient de reparatiekosten en/of de verzendkosten te voldoen voordat wij het horloge naar u retour sturen. U ontvangt hiervoor een betaalverzoek via de mail. Zodra de betaling bij ons ontvangen is, wordt het pakket naar u verstuurd. U ontvangt vervolgens een e-mail van PostNL met daarin de track en trace code om uw pakket te volgen.

Tijdsduur horloge reparatie

Nadat u akkoord heeft gegeven, gaat de gemiddelde reparatietijd in. U vindt de gemiddelde reparatietijden onderaan elke reparatie pagina. Dit is dus per horloge reparatie verschillend en is afhankelijk van meerdere factoren. Houdt u sowieso rekening met een minimale reparatietijd van een aantal weken voor een gemiddelde horloge reparatie.