• 24 uur per dag online bestellen
  • Veilig betalen met iDeal
  • Grote collectie
  • Winkel 6 dagen per week geopend

Vragen? Bel ons gerust op (0)182 78 63 38

Wij doen er alles aan om je via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden.

Voorwaarden en procedure

Voor retourneren gelden enkele voorwaarden. Het te retourneren artikel moet, indien rederlijkerwijs mogelijk, nog voorzien zijn van labels en als het kan in de originele verpakking worden geretourneerd en wordt niet teruggenomen indien het artikel:

gedragen en/of beschadigd is, of/en
je zelf hebt getracht een gebrek te herstellen, of/en
je de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.
Je kunt retour(en) aanmelden via jos@juwelierjos.nl. Na aanmelding van je retouren ontvang je per e-mail informatie over de te volgen procedure, zoals bijvoorbeeld verpakken en de wijze van retourneren. De artikelen, welke voor retour aangemeld zijn, moeten per omgaande, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling op het bezorgadres aan ons teruggezonden worden. Retouren die niet of niet binnen de gestelde termijn zijn aangemeld, worden niet geaccepteerd.

Retourkosten

De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Is er echter sprake van:

een sieraad/horloge/gebruiksvoorwerp dat stuk is, of
een verkeerd verzonden product, dan besteld is, of
een verzoek om (het) product(en) te ruilen voor andere producten en het bedrag van de te ruilen producten is hoger dan EUR 75,-.
,dan zijn de retourkosten voor rekening van juwelartshop.nl. In dat geval, zul je via e-mail een antwoordnummer ontvangen, om de producten kosteloos te retourneren.

Herroepingsrecht

Je hebt als consument het recht je bestelling binnen 14 dagen na aflevering te herroepen. Je kunt de artikelen welke je wenst te herroepen aanmelden voor retour via jos@juwelierjos.nl. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening . De terugbetaling van het aankoopbedrag, geschiedt uiterlijk binnen 30 dagen.

Heb je een klacht

Wij verzoeken je om de klacht binnen enkele dagen aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch (elke werkdag tussen 10:00 en 16:00), +31 (0)182-786338of per e-mail jos@juwelier.nl.

Wij zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je een telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen.