Sieraad ter reparatie opsturen
Uw sieraad opsturen laat ons het weten? Maak direct een afspraak.
Hoe kan ik mijn sieraad opsturen?
Voor het opsturen van uw sieraad kunt u gebruik maken van elke bezorgdienst (PostNL, DHL, DPD of UPS). Het advies is om uw sieraad goed in te pakket en het pakket verzekerd en aangetekend naar ons te versturen. Door de track en trace code die u dan ontvangt weet u zeker dat uw pakket en wanneer uw pakket bij ons is aangekomen.
Informatie toevoegen aan pakket
Het is belangrijk dat u uw persoonlijke informatie toevoegt aan het pakket. Op die manier weten wij van wie het sieraad is, waar het naar teruggestuurd kan worden en wat er precies aan gerepareerd moet worden. Zonder deze informatie kunnen we uw reparatie helaas niet in behandeling nemen.
Voeg de volgende informatie toe aan uw pakket:
- Naam
- Adresgegevens: adres, postcode, plaats
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Datum dat u het sieraad heeft verstuurd
- Reden van de reparatie
Uw sieraad is kapot. Maak direct een afspraak.
Welke sieraden reparaties voeren wij uit?
Reparatie Sieraad
- Sieraad is kapot – Reparaties sieraden
- Sieraad is gebroken – Sieraad solderen
- Sieraad is te klein of te groot – Sieraad op maat maken
- Ring gaat niet meer af – Ring doorzagen
- Sieraad heeft krassen – Sieraad polijsten
- Sieraad is versleten – Sieraad in oude staat herstellen
- Waardebepaling sieraad – Gratis taxatie sieraden
- Geknoopt of geregen sieraad is kapot – Sieraden knopen en rijgen
- Sluiting sieraad is kapot – Slot repareren
Reparatie Steen
- Steen heeft krassen en is dof – Steen polijsten
- Steen is los in sieraad – Stenen zetten
- Steen in sieraad zit los of moet gecontroleerd worden – Zettingen van stenen in sieraden controleren
- Briljant of edelsteen in sieraad zit los of moet gecontroleerd worden – Briljant controle en edelstenen controle
Reparatie Trouwring
Prijslijst reparatie sieraden – Prijsopgave
Als u op de specifieke reparatie hierboven klikt, ziet u de gemiddelde prijs per reparatie. Dit geeft u vooraf een indicatie van de kosten.
Maximaal 2 weken na ontvangst van uw pakket ontvangt u van een van onze goudsmeden een prijsopgave per e-mail. Wij verzoeken u deze e-mail met “akkoord” of “niet akkoord” te beantwoorden. Heeft u vragen aan onze goudsmid, dan vragen wij u deze in dezelfde e-mail te stellen. De aan uw reparatie toegewezen goudsmid zal al uw vragen beantwoorden. Bij telefonisch contact kan het zijn dat onze medewerker u niet bij alle technische vragen kan helpen. Nadat u “akkoord” heeft gegeven per e-mail zullen wij met de reparatie beginnen. De gemiddelde reparatietijd zal dan van start gaan.
Mocht u niet akkoord gaan met de sieraden reparatie, dan sturen we uw sieraad ongerepareerd weer naar u retour.
Elk pakket wordt aangetekend en verzekerd verstuurd met PostNL. De kosten hiervoor zijn €8,70 per pakket. U dient de reparatiekosten en/of de verzendkosten te voldoen voordat het pakket naar u opgestuurd wordt. U ontvangt altijd een betaalverzoek via de e-mail om de kosten te voldoen. Zodra de betaling bij ons ontvangen is, wordt het pakket naar u verstuurd. U ontvangt dan via de e-mail een track en trace code waarmee u het pakket kunt volgen.
Tijdsduur horloge reparatie
De reparatietijd gaat lopen vanaf de datum dat u akkoord heeft gegeven aan ons. De gemiddelde reparatietijden vindt u op de specifieke reparatie pagina’s hierboven. Deze tijden zijn per reparatie verschillend en afhankelijk van factoren, zoals voorraad, levertijden en de moeilijkheidsgraad van de reparatie. Houdt u in ieder geval rekening met een minimale reparatietijd van een aantal weken voor een sieraden reparatie.
Heeft u vragen over uw kapotte sieraden? Maak direct een afspraak.
Selecteer waar u voor komt, de gewenste datum en het tijdstip. Vul uw contactgegevens in en bevestig uw afspraak.
Heeft u nog vragen? Stuur een mail naar jos@juwelierjos.nl of bellen naar 0182 – 786 338.