0182 – 78 63 38

jos@juwelierjos.nl

Lange Tiendeweg 17, 2801 KD Gouda

Sieraad ter reparatie opsturen

Is uw sieraad kapot en wilt u deze laten repareren? U kunt uiteraard bij ons langskomen in de winkel. Maar als u verder weg woont wilt u wellicht uw sieraad naar ons opsturen ter reparatie. Op deze pagina geven we u graag meer informatie over dit onderwerp.

Uw sieraad opsturen laat ons het weten? Maak direct een afspraak.

Afspraak maken

Hoe kan ik mijn sieraad opsturen?

Voor het opsturen van uw sieraad kunt u gebruik maken van elke bezorgdienst (PostNL, DHL, DPD of UPS). Het advies is om uw sieraad goed in te pakken en het pakket verzekerd en aangetekend naar ons te versturen. Door de track en trace code die u dan ontvangt weet u zeker dat uw pakket en wanneer uw pakket bij ons is aangekomen.

Informatie toevoegen aan pakket

Het is belangrijk dat u uw persoonlijke informatie toevoegt aan het pakket. Op die manier weten wij van wie het sieraad is, waar het naar teruggestuurd kan worden en wat er precies aan gerepareerd moet worden. Deze informatie hebben we nodig om een werkbon aan te maken voor ons atelier. Zonder deze informatie kunnen we uw reparatie helaas niet in behandeling nemen.

Voeg de volgende informatie toe aan uw pakket:

  • Naam
  • Adresgegevens: adres, postcode, plaats
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Datum dat u het sieraad heeft verstuurd
  • Reden van de reparatie

Uw sieraad is kapot. Maak direct een afspraak. 

Afspraak maken

Welke sieraden reparaties voeren we uit?

Prijslijst reparatie sieraden – Prijsopgave

Als u op de specifieke reparatie hierboven klikt, ziet u de gemiddelde prijs per reparatie. Dit geeft u vooraf een indicatie van de kosten.

Maximaal 2 weken na ontvangst van uw pakket ontvangt u van een van onze goudsmeden een prijsopgave per e-mail. We verzoeken u deze e-mail met “akkoord” of “niet akkoord” te beantwoorden. Heeft u vragen aan onze goudsmid, vragen wij u deze in dezelfde e-mail te stellen. De aan uw reparatie toegewezen goudsmid zal al uw vragen beantwoorden. Bij telefonisch contact kan het zijn dat onze medewerker u niet bij alle technische vragen kan helpen. Nadat u “akkoord” heeft gegeven per e-mail zullen we met de reparatie beginnen. De gemiddelde reparatietijd zal dan van start gaan.

Mocht u niet akkoord gaan met de sieraden reparatie, dan sturen we uw sieraad ongerepareerd weer naar u retour.
Elk pakket wordt aangetekend en verzekerd verstuurd met PostNL. De kosten hiervoor zijn €8,70 per pakket. U dient de reparatiekosten en/of de verzendkosten te voldoen voordat het pakket naar u opgestuurd wordt. U ontvangt altijd een betaalverzoek via de e-mail om de kosten te voldoen. Zodra de betaling bij ons ontvangen is, wordt het pakket naar u verstuurd. U ontvangt dan via de e-mail een track en trace code waarmee u het pakket kunt volgen.

Tijdsduur horloge reparatie

De reparatietijd gaat lopen vanaf de datum dat u akkoord heeft gegeven aan ons.

De gemiddelde reparatietijden vindt u op de specifieke reparatie pagina’s hierboven. Deze tijden zijn per reparatie verschillend en afhankelijk van factoren zoals voorraad, levertijden en de moeilijkheidsgraad van de reparatie. Houdt u in ieder geval rekening met een minimale reparatietijd van een aantal weken voor een sieraden reparatie.

Heeft u vragen over uw kapotte sieraden?

Maak direct een afspraak.

Afspraak maken

Selecteer waar u voor komt, de gewenste datum en het tijdstip. Vul uw contactgegevens in en bevestig uw afspraak.

Heeft u nog vragen? Stuur een mail naar jos@juwelierjos.nl of bellen naar 0182 – 786 338.