Wij zijn telefonisch bereikbaar tussen 10:00 en 12:00 uur en 13:00 en 16:00 uur.

0182 – 78 63 38 

jos@juwelierjos.nl

Lange Tiendeweg 17, 2801 KD Gouda

Sieraad ter reparatie opsturen naar Juwelier Jos in Gouda

Is uw sieraad kapot en wilt u deze laten repareren? U kunt uiteraard bij ons langskomen in de winkel. Maar als u verder weg woont wilt u wellicht uw sieraad naar ons opsturen ter reparatie. Op deze pagina geven we u graag meer informatie over dit onderwerp.

Hoe kan ik mijn sieraad opsturen?

Voor het opsturen van uw sieraad kunt u gebruik maken van elke bezorgdienst (PostNL, DHL, DPD of UPS). Het advies is om uw sieraad goed in te pakken en het pakket verzekerd en aangetekend naar ons te versturen. Door de track en trace code die u dan ontvangt weet u zeker dat uw pakket en wanneer uw pakket bij ons is aangekomen.

Download het formulier en meld uw zending aan

Wanneer u uw sieraad naar ons opstuurt voor reparatie, voeg dan alstublieft relevante informatie toe aan het pakket. Vermeld uw naam, contactgegevens en de benodigde reparatie. Deze informatie is cruciaal om een order voor ons te creëren. Zonder deze details kunnen we het sieraad niet terugsturen of de reparatie niet uitvoeren.

Download het formulier hieronder, vul uw gegevens in en voeg het toe aan het pakket voordat u uw sieraad verzendt. Dit helpt ons om uw aanvraag efficiënt te verwerken.

Registreer uw zending door een e-mail te sturen naar jos@juwelierjos.nl met de melding dat u een sieraad heeft verzonden voor reparatie. Voeg indien mogelijk de track & trace code toe.

U ontvangt automatisch een bevestiging zodra we uw sieraad ontvangen. We zullen dan een order aanmaken en een bevestigingsmail naar u sturen, samen met een betaalverzoek voor 50% van de totale reparatiekosten. Voor actuele prijzen van de onderzoekskosten kunt u hier ons overzicht van sieraden reparaties bekijken. De overige 50% betaalt u op het moment dat uw sieraad gereed is.

Keuze voor retourzending

Wanneer u uw sieraad naar ons opstuurt voor reparatie, vragen wij u om een keuze te maken voor de retourzending. Hierin heeft u een aantal keuzes.

  • Sieraad terugsturen in een aangetekend en verzekerd pakket a €10,25 verzendkosten. Verzekerde waarde is maximaal €5000. U bent in geval van vermissing of diefstal zelf aansprakelijk voor alle waarde boven de €5000.
  • Sieraad terugsturen in een aangetekend en verzekerd pakket a 1% van totale waarde + €15 verzendkosten. U bent volledig verzekerd van de volledige inkoopwaarde van uw sieraad, mits u een aankoopnota kunt aanleveren.
  • Niet retour zenden, ik kom mijn sieraad ophalen in de winkel in Gouda.

Door direct één van deze keuzes aan te geven, weet u waar u recht op heeft en welke bijbehorende kosten wij rekenen voor de retourzending.

Belangrijke informatie

Als u heeft gekozen voor een retourzending, wordt uw sieraad naar u teruggestuurd zodra de openstaande betaling via een betaalverzoek is voldaan. U ontvangt vervolgens automatisch een e-mail van PostNL met een Track & Trace-code, waarmee u uw pakket kunt volgen.

  • Wij verzenden uitsluitend naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt om de veiligheid van uw pakket te waarborgen. U dient uw pakket daar persoonlijk af te halen met een geldig legitimatiebewijs.
  • Bewaar uw aankoopnota goed. In geval van vermissing of diefstal van het pakket is de aankoopnota vereist om een claim in te dienen bij de verzekering. Zonder aankoopnota kan er geen aanspraak worden gemaakt op de verzekering van de zending.
  • Door akkoord te gaan met verzending onder deze voorwaarden, accepteert u dat Juwelier Jos in geen geval aansprakelijk kan worden gesteld voor vermissing, diefstal of schade aan uw pakket.

Gaat u niet akkoord met bovenstaande voorwaarden? Dan kunnen wij uw pakket helaas niet versturen. U heeft in dat geval de mogelijkheid om uw sieraad persoonlijk op te halen in onze winkel in Gouda, waar wij u graag van dienst zijn.

Welke sieraden reparaties voeren we uit?

Prijslijst reparatie sieraden – Prijsopgave

Als u op één van de specifieke sieraden reparaties hierboven klikt, ziet u de gemiddelde prijs per reparatie. Dit geeft u vooraf een indicatie van de kosten.

Maximaal 3 weken na ontvangst van uw pakket ontvangt u van een van onze goudsmeden een prijsopgave per e-mail. We verzoeken u deze e-mail met “akkoord” of “niet akkoord” te beantwoorden. Heeft u vragen aan onze goudsmid, vragen wij u deze in dezelfde e-mail te stellen. De aan uw reparatie toegewezen goudsmid zal al uw vragen beantwoorden.

Bij telefonisch contact kan het zijn dat onze medewerker u niet bij alle technische vragen kan helpen. Nadat u “akkoord” heeft gegeven per e-mail zullen we met de reparatie beginnen. De gemiddelde reparatietijd zal dan van start gaan.

Mocht u niet akkoord gaan met de sieraden reparatie, dan sturen we uw sieraad ongerepareerd retour naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Hiervoor sturen we u eerst een betaalverzoek voor de verzendkosten van de retourzending.

Tijdsduur horloge reparatie

De reparatietijd gaat lopen vanaf de datum dat u via ons portaal akkoord heeft gegeven.

De gemiddelde reparatietijden vindt u op de specifieke reparatie pagina’s hierboven. Deze tijden zijn per reparatie verschillend en afhankelijk van factoren zoals voorraad, levertijden en de moeilijkheidsgraad van de reparatie. Houdt u in ieder geval rekening met een minimale reparatietijd van een aantal weken voor een sieraden reparatie.

Toch liever langskomen in onze winkel? Maak een afspraak.

Selecteer waar u voor komt, de gewenste datum en het tijdstip. Vul uw contactgegevens in en bevestig uw afspraak.

Belangrijke Informatie over afspraak gaatjes schieten: Beide oren tegelijk schieten we alleen op dinsdag; op andere dagen schieten we de gaatjes om en om. We nemen contact met u op om uw afspraak te bevestigen of indien nodig te verplaatsen.

Heeft u nog vragen? Stuur een mail naar jos@juwelierjos.nl of bellen naar 0182 – 786 338.