0182 – 78 63 38

jos@juwelierjos.nl

Lange Tiendeweg 17, 2801 KD Gouda

Verzenden van bestellingen

van Juwelier Jos

Wanneer u een bestelling via onze website hebt geplaatst, wordt deze op de door u aangegeven wijze bij u bezorgd. Op deze pagina vindt u alle informatie omtrent de pakketdienst, het volgen van uw pakket via Track & Trace, de gemiddelde levertijd en verzendkosten.

24-uurs levering, mits op voorraad

Als u van maandag tot en met vrijdag vóór 14.00 uur een bestelling online plaatst en betaalt, wordt uw bestelling de volgende werkdag bezorgd, mits het artikel op voorraad is. Bestellingen die na donderdag 14.00 uur, of op vrijdag, zaterdag of zondag worden geplaatst en betaald, worden op woensdag bezorgd. Houd er rekening mee dat dit alleen geldt voor producten die op voorraad zijn in onze winkel.

De meeste producten hebben wij niet op voorraad en worden na ontvangst van uw bestelling direct bij onze leverancier besteld. Het duurt vervolgens gemiddeld 2 tot 4 werkdagen voordat wij uw bestelling ontvangen. Uw artikel wordt daarna direct naar u verzonden. U kunt er in dit geval vanuit gaan dat u uw artikel binnen gemiddeld één werkweek ontvangt. Wij informeren u als uw bestelde artikel niet bij ons op voorraad is en daardoor een langere levertijd heeft. U ontvangt automatisch een track & trace code om uw pakket te volgen zodra deze wordt aangeboden bij PostNL.

Verzenden en verzendkosten

Wij rekenen standaard €10 verzendkosten per pakket. Voor verzendingen naar België, Duitsland en Luxemburg zijn de verzendkosten €12,50 per pakket. Elk pakket wordt aangetekend en verzekerd verstuurd. U ontvangt een e-mail van Post NL met de Track & Trace om uw pakket te volgen, zodra het pakket wordt aangeboden bij Post NL.

Wilt u het sieraad retourneren of ruilen? Dan kunt u het pakket aanmelden voor retour door het formulier voor herroeping in te vullen onderaan onze retourneren pagina. De verzendkosten om een artikel terug te sturen naar Juwelier Jos zijn voor eigen rekening. Mocht u een nieuw product ontvangen of een reparatie laten uitvoeren door ons? Dan wordt dit kosteloos voor u gedaan. Ook de verzendkosten voor het retour sturen van het pakket naar uw adres nemen wij dan voor onze rekening.

Natuurlijk kunt u de bestelling ook in onze winkel in Gouda op komen halen. Geeft u dit dan aan tijdens het bestellen van uw sieraad.

Hoe wordt mijn pakket afgeleverd?

Wij laten uw pakket bezorgen door PostNL. Elk sieraad wordt verzekerd en aangetekend verzonden. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bevestiging per e-mail. In deze e-mail vindt u ook een Track & Trace-code van PostNL, zodat u kunt volgen wanneer u uw bestelling ontvangt. Bezoek hiervoor www.tracktrace.nl.

Het kan voorkomen dat u niet thuis bent wanneer de postbode uw pakket aanbiedt. In dat geval zal PostNL uw pakket de volgende werkdag of op zaterdag opnieuw proberen te bezorgen. Als uw pakket de tweede keer ook niet kan worden afgeleverd, ontvangt u een kennisgeving van PostNL. Hierop staat vermeld waar u het pakket kunt afhalen (bij het dichtstbijzijnde postkantoor of bij uw buren). Op deze manier hoeft u niet speciaal voor uw pakket thuis te blijven en kunt u het toch snel in ontvangst nemen.

Is een ander afleveradres mogelijk?

Ja, dit is mogelijk en kunt u opgeven bij het afwikkelen van uw bestelling.

Bekijk hier alle informatie over betalingen.

Maak een afspraak voor een bezoek aan onze winkel

Selecteer waar u voor komt, de gewenste datum en het tijdstip. Vul uw contactgegevens in en bevestig uw afspraak.

Heeft u nog vragen? Stuur een mail naar jos@juwelierjos.nl of bellen naar 0182 – 786 338.