0182 – 78 63 38

jos@juwelierjos.nl

Lange Tiendeweg 17, 2801 KD Gouda

Algemene informatie (F.A.Q.)

Bestellen, verzenden & ontvangen

Nadat we de bestelling en de betaling ontvangen hebben, zal de bestelling de volgende werkdag in behandeling worden genomen. We proberen de bestelling binnen 3 werkdagen naar u te versturen. Als we het artikel niet in huis hebben, dan bestellen we dit bij de leverancier en brengen we u op de hoogte van de levertijd.

Omdat we met de fysieke winkel en de webwinkel uit dezelfde voorraad werken kan het zijn dat een artikel tijdelijk niet in huis is. Wilt u zeker weten dat we een bepaald item in huis hebben voordat u een bestelling plaatst? Stuur ons dan een e-mail en we kijken het voor u na.

Er is geen minimumbedrag waaraan een bestelling moet voldoen. Er wordt standaard € 10 verzendkosten in rekening gebracht. Als uw pakket beschadigd wordt afgeleverd raden we u aan deze levering niet te accepteren. Als u dat wel doet, dan vervallen de garantie en de verzekering.

Betaalmogelijkheden

U kunt betalen via iDEAL, PAYPAL of via factuur. U kunt het bedrag ook vooraf overmaken naar onze rekening. Als u de bestelling onder rembours wilt laten afleveren komt hier € 10,- extra bij. Als we de betaling ontvangen hebben, wordt de bestelling naar u opgestuurd.

Natuurlijk kunt u de bestelling ook in onze winkel in Gouda op komen halen. 

Garantie & defecten

De garantie die u op een sieraad of horloge krijgt is verschillend per merk. Op horloges geldt de garantie uitsluitend op het uurwerk, en niet op de band, het glas of andere onderdelen. Bij de meeste merken is de garantie 1 jaar, soms 2 jaar. Op de horlogebatterij en eventuele stenen zit in de meeste gevallen 3 maanden garantie op productiefouten.

Zithoek in winkel Juwelier Jos in Gouda.
 Klanten bij Juwelier Jos in Gouda.

Ruilen, retourneren & annuleren

U heeft een termijn van 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling waarin u de bestelling aan ons kunt retourneren. Stuur de te retourneren artikelen ongedragen en onbeschadigd in de originele verpakking (voorzover mogelijk) met afleverbon naar ons retour met TNT post via de aangetekende pakketpost. U krijgt dan een Track & Trace nummer dat geldt als uw garantiebewijs. Elke retour wordt individueel beoordeeld. Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk na het bestellen contact met ons op.

Retourneren

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten die door de ondernemer in rekening zijn gebracht voor het geretourneerde product, binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding).

De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen. Lees hier alles over het retourneren van producten bij Juwelier Jos.