• 24 uur per dag online bestellen
  • Veilig betalen met iDeal
  • Grote collectie
  • Winkel 6 dagen per week geopend

Vragen? Bel ons gerust op (0)182 78 63 38

Algemene informatie (F.A.Q.)

Bestellen, verzenden & ontvangen

Nadat wij de bestelling en de betaling ontvangen hebben, zal de bestelling de volgende werkdag in behandeling worden genomen. Wij proberen de bestelling binnen 3 werkdagen naar u te versturen. Als wij het artikel niet in huis hebben, dan bestellen wij dit bij de leverancier en brengen wij u op de hoogte van de levertijd. Ons doel is om alle items op voorraad te hebben. Omdat wij met de fysieke winkel en de webwinkel uit dezelfde voorraad werken kan het zijn dat een artikel tijdelijk niet meer in huis is. Wilt u zeker weten dat wij een bepaald item in huis hebben voordat u een bestelling plaatst, stuur ons dan een e-mail en wij kijken het voor u na.

Er is geen minimumbedrag waaraan een bestelling moet voldoen.

Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Als uw pakket beschadigd wordt afgeleverd raden wij u aan deze levering niet te accepteren. Als u dat wel doet dan vervallen de garantie en de verzekering.

Betaalmogelijkheden

U kunt betalen via iDEAL, PAYPAL of via faktuur. U kunt het bedrag ook vooraf overmaken naar onze rekening. Als u de bestelling onder rembours wilt laten afleveren komt hier €10,- extra bij. Natuurlijk kunt u de bestelling ook in onze winkel in Gouda op komen halen.
Als het geld bij ons binnen is zal de bestelling worden opgestuurd.

Garantie & defecten

De garantie die u op een sieraad of horloge krijgt is verschillend per merk. Op horloges geldt de garantie uitsluitend op het uurwerk, en niet op de band, het glas of andere onderdelen. Bij de meeste merken is de garantie 1 jaar, soms 2 jaar. Op de horlogebatterij en eventuele stenen zit in de meeste gevallen 3 maanden garantie op productiefouten.

Ruilen, retourneren & annuleren

U heeft een zichttermijn van 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling waarin u de bestelling aan ons kunt retourneren. Stuur de te retourneren artikelen dan ongedragen en onbeschadigd in de (als het kan) `indien mogelijk in originele verpakking` met afleverbon naar ons retour met TNT post via de aangetekende pakketpost. U krijgt dan een Track & Trace nummer dat geldt als uw garantiebewijs. Elke retour wordt individueel beoordeeld.
Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk na het bestellen contact met ons op. Zie voor de manieren om contact met ons opnemen het kopje “contact” in de linkerkolom.

Retourneren

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.