Wij zijn telefonisch bereikbaar tussen 10:00 en 12:00 uur en 13:00 en 16:00 uur.

0182 – 78 63 38

jos@juwelierjos.nl

Lange Tiendeweg 17, 2801 KD Gouda

Horloge ter reparatie opsturen.
Verzend uw horloge met de post naar Juwelier Jos in Gouda

Heeft u een horloge ter reparatie en wilt u deze graag bij ons laten repareren? Dat is mogelijk. Als u ver weg woont, kunt u ervoor kiezen om uw horloge ter reparatie naar ons op te sturen. We geven u hier graag meer informatie over.

Hoe kan ik mijn horloge opsturen?

U kunt uw horloge via elke bezorgdienst naar ons opsturen (PostNL, DHL, DPD of UPS). We adviseren u het horloge goed in te pakken met extra beveiliging aan de binnenkant, zoals krantensnippers of bubbeltjesplastic. Zo weet u zeker dat uw horloge heelhuids bij ons aankomt.

Daarnaast adviseren we u het horloge verzekerd en aangetekend naar ons op te sturen. U ontvangt dan een track en trace code waarmee u uw pakket kunt volgen. U weet dan dus ook precies of en wanneer het pakket bij ons is aangekomen.

Download het formulier en meld uw zending aan

Als u uw horloge ter reparatie naar ons opstuurt, is het belangrijk dat u informatie in het pakket toevoegt waarbij u aangeeft wie u bent, hoe we u kunnen bereiken en wat voor reparatie er uitgevoerd moet worden aan uw horloge. Dit is erg belangrijk. Deze informatie is nodig om een orderbon voor ons atelier te maken en zonder deze informatie weten we niet aan wie het pakket retour te sturen en wat er aan het horloge gerepareerd moet worden.

Download onderstaand formulier en vul de gegevens in. Het formulier kunt u bijvoegen aan uw pakket zodra u uw horloge verstuurt. Zo weten wij precies wie u bent en wat er aan uw horloge gerepareerd moet worden. 

Zorg ervoor dat u uw verzending aanmeldt door een e-mail te sturen naar jos@juwelierjos.nl. Vermeld in uw e-mail dat u een horloge ter reparatie heeft verzonden en geef de track & trace code door als u die heeft.

U ontvangt een automatische bevestiging zodra uw horloge bij ons is aangekomen. Vervolgens maken wij een order aan en sturen u een bevestigingsmail. U krijgt tevens direct een betaalverzoek voor de onderzoekskosten. Deze kosten variëren afhankelijk van het merk van uw horloge tussen de €15 en €100. Bekijk hier een overzicht van onze horloge reparaties voor een actuele prijs voor de onderzoekskosten voor uw horloge.

Keuze voor retourzending

Wanneer u uw horloge naar ons opstuurt voor reparatie, vragen wij u om een keuze te maken voor de retourzending. Hierin heeft u een aantal keuzes.

  • Horloge terugsturen in een aangetekend en verzekerd pakket a €10,25 verzendkosten. Verzekerde waarde is maximaal €500. U bent in geval van vermissing of diefstal zelf aansprakelijk voor alle waarde boven de €500.
  • Horloge terugsturen in een aangetekend en verzekerd pakket a 1% van totale waarde + €15 verzendkosten. U bent volledig verzekerd van de volledige inkoopwaarde van uw horloge, mits u een aankoopnota kunt aanleveren.
  • Niet retour zenden, ik kom mijn horloge ophalen in de winkel in Gouda.

Door direct één van deze keuzes aan te geven, weet u waar u recht op heeft en welke bijbehorende kosten wij rekenen voor de retourzending.

Welke informatie toevoegen aan pakket?

 

Voeg de volgende informatie toe aan uw pakket door middel van het PDF bestand hierboven te downloaden en toe te voegen.

  • Naam
  • Adresgegevens: adres, postcode, plaats
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Datum dat u het horloge heeft verstuurd
  • Reden van de reparatie
  • Of u het horloge teruggestuurd wilt hebben of op komt halen
  • Datum
  • Handtekening

Vergeet vervolgens niet om uw zending aan te melden  via jos@juwelierjos.nl.

Deze horloge reparaties voeren wij uit

Kosten horloge reparatie – Prijsopgave

Afhankelijk van het soort reparatie dat u uit wilt laten voeren wordt er een prijsopgave voor uw horlogereparatie gemaakt. Maximaal 2 weken na ontvangst van uw pakket ontvangt u van onze horlogemaker een prijsopgave per e-mail. We verzoeken u deze e-mail met “akkoord” of “niet akkoord” te beantwoorden. Heeft u vragen aan onze horlogemaker, vragen we u deze in dezelfde e-mail te stellen. Bij telefonisch contact kan het zijn dat onze winkelmedewerker u niet bij alle technische vragen kan helpen. Nadat u “akkoord” heeft gegeven per e-mail zullen we met de reparatie van uw horloge beginnen. De gemiddelde reparatietijd zal dan van start gaan.

Als u geen akkoord geeft op de prijsopgave sturen we u uw horloge ongerepareerd weer terug.

We versturen elk horloge als pakket verzekerd en aangetekend met PostNL. De kosten hiervoor bedragen €10 per pakket. Deze kosten worden meegenomen in de prijsopgave. U dient de reparatiekosten en/of de verzendkosten te voldoen voordat we het horloge naar u retour sturen. U ontvangt hiervoor een betaalverzoek via de mail. Zodra de betaling bij ons ontvangen is, wordt het pakket naar u verstuurd. U ontvangt vervolgens een e-mail van PostNL met daarin de track en trace code zodat u uw pakket kunt volgen.

Tijdsduur horloge reparatie

Nadat u akkoord heeft gegeven gaat de gemiddelde reparatietijd in. U vindt de gemiddelde reparatietijden onderaan elke reparatie pagina. Dit is per horloge reparatie verschillend en is afhankelijk van meerdere factoren. Een gemiddelde horloge reparatie duurt minimaal tussen de twee en vier weken.

Wilt u liever langskomen in Gouda? Maak direct een afspraak

Selecteer waar u voor komt, de gewenste datum en het tijdstip. Vul uw contactgegevens in en bevestig uw afspraak.

Belangrijke Informatie over afspraak gaatjes schieten: Beide oren tegelijk schieten we alleen op dinsdag; op andere dagen schieten we de gaatjes om en om. We nemen contact met u op om uw afspraak te bevestigen of indien nodig te verplaatsen.

Heeft u nog vragen? Stuur een mail naar jos@juwelierjos.nl of bellen naar 0182 – 786 338.